پروژه آبرسانی محور بن_ بروجن افتتاح پکیج ایستگاه پمپاژPS3

  • خانه
  • بلاگ
  • پروژه آبرسانی محور بن_ بروجن افتتاح پکیج ایستگاه پمپاژPS3
Details

سه شنبه, 3 آبان 1401

پروژه آبرسانی محور بن_ بروجن افتتاح پکیج ایستگاه پمپاژPS3

پروژه آبرسانی محور بن_بروجن به عنوان یکی از خطوط اصلی آبرسانی کشور، مسئولیت تامین آب شهرکرد را بر عهده دارد. این پروژه با اهداف بلند مدت، ماموریت آبرسانی به نواحی گسترده ای در سطح استان را بر عهده دارد .

با تکمیل عملیات عمرانی مجموعه ایستگاه پمپاژ در تاریخ 1401/08/04، مسئولان استان چهار محال و بختیاری برای افتتاح پروژه در محل حاضر شده تا از پیشرفت پروژه بازدید نمایند. حضور دکتر جعفری، نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس حیدری استاندار محترم، نشان دهنده اهمیت این پروژه برای مسئولان تصمیم گیرنده است.

دکتر علی کریمی مدیرعامل سازمان آب منطقه ای به همراه معاونت محترم آن سازمان، دکتر سلامی، نیز به عنوان کارفرمای پروژه در محل ایستگاه پمپاژ حضور داشته تا با ارائه توضیحات به مسئولان اهداف و دستیابی‌های این طرح را تشریح نمایند. از جمله نکات حائز اهمیت در توضیحات کارفرمای پروژه؛ اعتماد به شرکت های داخلی و حضور یک شرکت دانش بنیان در متن این پروژه بود که با استفاده از روش پکیج ایستگاه پمپاژ توانسته، این پروژه را در ظرف مدت 6 ماه، کوتاه تر از مدت پیش بینی شده و با 24 درصد کاهش هزینه وارد فاز عملیاتی نماید.

این طرح با سه ایستگاه پمپاژ ایفای نقش کرده که با تکمیل 90 درصدی پکیج ایستگاه پمپاژ شماره 3(PS3) آبرسانی به بخشی از اهداف تعیین شده از پیش آغاز و با پیشرفت ایستگاه های دیگر به مرور سایر نقاط نیز تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت