حضور اتصال مکانیک در نمایشگاه مدیریت آب شهری در حاشیه نشست شورای حکام در تهران

  • خانه
  • بلاگ
  • حضور اتصال مکانیک در نمایشگاه مدیریت آب شهری در حاشیه نشست شورای حکام در تهران
Details

شنبه, 6 اسفند 1401

حضور اتصال مکانیک در نمایشگاه مدیریت آب شهری در حاشیه نشست شورای حکام در تهران

 برگزاری سیزدهمین دوره شورای حکام در تهران موجب شد که با پشتیبانی وزارت نیرو جمعی از بزرگان کشورهای منطقه، با حضور در نمایشگاه برگزار شده در حاشیه این نشست، از جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود جهت مدیریت بهینه آب و توسعه مدیریت منطقه‌ای آن رونمایی کنند.

این نمایشگاه که با هدف آموزش و برجسته کردن اهمیت نقش آب در یکی از نقاط خشک کره خاکی برگزار شد، فرصتی را رقم زد تا شرکت های توانمند داخلی با حمایت وزارت نیرو دستاوردهای خود را به نمایندگان کشورهای منطقه و سازمان یونسکو نشان دهند. این نمایشگاه بر اساس استراتژی های نوین سازمان یونسکو برای مدیریت آب در یکی از خشک ترین نواحی کره زمین برگزار شد. اعضای شرکت کننده در این اجلاس از سران کشورهای همسایه بوده که در صنعت آب کشور خویش جزو تصمیم گیرندگان ارشد محسوب می‌شدند.

به همین دلیل وزارت نیرو با استفاده از ظرفیت صنایع داخلی، اقدام به معرفی و آشنا نمودن اعضای ارشد شرکت کننده در کنفرانس نمود. اتصال مکانیک نیز با توجه به رشد و توسعه زیرساخت های فنی و مهندسی خود و ارتباط مستمر با وزارت نیرو جهت اجرای پروژه های کلان کشوری همچون انتقال آب خلیج فارس، در این کنفرانس شرکت کرد و خدمات و محصولات خود را به حضار معرفی کرد.

 

شرکت اتصال مکانیک در راستای ماموریت های سازمانی خود که بر اساس استراتژی بلند مدت تنظیم شده، کشورهای منطقه را به عنوان بازار هدف مد نظر قرار داده است. بازخورد مثبت نمایندگان کشورهای حاضر و همچنین نمایندگان سازمان یونسکو، نشان دهنده سطح بالای کیفیت و کارایی محصولات و خدمات ما در اتصال مکانیک بود.