اول ایمنی بعد کار...

Details

شنبه, 26 آذر 1401

اهمیت نیروی انسانی برای اتصال مکانیک

نیروی انسانی به عنوان نیرو محرکه هر سازمانی، وظیفه بکارگیری سایر منابع را در جهت تحقق اهداف آن سازمان بر عهده دارد. دلیل آن هم وجود عقل و قدرت تصمیم گیری در این منبع سازمانی است. پس هرقدر که این منبع توسعه داده شود به استفاده بهینه از سایر منابع انجامیده و تحقق اهداف تسهیل می شود.

اتصال مکانیک به عنوان یک شرکت دانش بنیان که معتقد به مدیریت مجموعه بر اساس استاندارد‌های روز جهانی است، اینبار در جهت توسعه فردی نیروهای سازمانی اقدام به دعوت از سازمان آتش نشانی کرده تا با استفاده از تجارب و تخصص نیروهای این سازمان، پرسنل خط تولید خود را با به روزترین شیوه های مقابله با خطرات محیط کاری آشنا نماید.

 

  در این جلسه مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اطلاعات تخصصی و عمومی مختلفی در ارتباط با محیط کاری و ابزارهای مورد استفاده به پرسنل انتقال و آموزش داده شد. محوریت این جلسه تشریح اهمیت سلامت پرسنل برای سازمان و پیوستگی انجام کار در فرآیند تولید بود که با انجام مانورهای عملیاتی، همانند؛ مهار آتش و مقابله با آتش سوزی، شیوه استفاده از ابزار برش و تراش، البسه مناسب مراحل متنوع تولید همچون استفاده از عینک جوش کاری و تراشکاری، محافظ گوش، محافظ صورت در مقابله تراشه ها، ماسک شیمیایی و . . . توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی آموزش داده شدند.