اتصال مکانیک درنمایشگاه پژوهشگاه وزارت نیرو

  • خانه
  • بلاگ
  • اتصال مکانیک درنمایشگاه پژوهشگاه وزارت نیرو
Details

شنبه, 10 دی 1401

اتصال مکانیک در پژوهشگاه وزارت نیرو

برگزاری نمایشگاه های تخصصی در مقاطع مختلف سال و در حوزه های متفاوت باعث رشد و ترقی شرکت های بزرگ و کوچک می­شود. این نمایشگاه ها با فرصت ارائه محصولات، خدمات و استعداد های بالقوه شرکت­ها موجب رشد و مطرح شدن آنها می شود. در این نمایشگاه که به میزبانی وزارت نیرو برگزار شد، شرکت های قدرتمند داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

اتصال مکانیک نیز با استفاده از این فرصت، نتیجه آخرین محصولات و خدمات خود را آماده نمایش کرد. این شرکت دانش بنیان با تکیه بر نیروی فنی و توانمند خود توانسته طیف وسیعی از محصولات و خدمات را ارائه دهد. این سبد محصول پر بار موجب جلب توجه جمع کثیری از بازدید کنندگان نمایشگاه شد.

سازمان های آب منطقه ای سراسر کشور، آب و فاضلاب استان ها، وزارت خانه های نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و نفت از جمله مهمترین بازدیدکنندگان غرفه اتصال مکانیک در این نمایشگاه بودند. علاوه بر این، پیمانکاران بنام کشوری-که سابقه طولانی در پروژه های ملی و بین المللی دارند- نیز با بازدید و اطلاع از توانمندی های شرکت اتصال مکانیک خواستار همکاری و تعامل بیشتر در پروژه های آتی خود شدند.

اتصال مکانیک با فعالیت در صنعت آب و فاضلاب و با ثبت اختراع محصولی تحت عنوان «پکیج ایستگاه پمپاژ» و نرم افزارهای هوشمند مدیریت پمپاژ، جهت یکپارچه سازی شبکه های آبی و فاضلابی، توانسته پا ­به پای شرکت­های توانمند در این حوزه، به فعالیت خود ادامه داده و  بر دامنه محصولات و خدمات خود بیافزاید.

از شما دعوت میکنیم تا با بررسی محصولات و خدمات ما، راهکار پروژه خود را در محصولات ما بیابید و با مشاوران ما تماس بگیرید.