اتصال مکانیک در هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب تهران

  • خانه
  • بلاگ
  • اتصال مکانیک در هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب تهران
Details

يكشنبه, 25 دی 1401

اتصال مکانیک در هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب تهران

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنایع گوناگون، باعث رشد و نمو شرکت‌ها می‌شود. این نمایشگاه‌ها در ابعاد بین المللی موجب ایجاد شناخت فعالین این حوزه در ابعاد بین‌المللی از یکدیگر می‌شود. با ایجاد این بستر‌های بین‌المللی آخرین نوآوری‌های صنایع گوناگون رونمایی می‌شود.

اینبار نوبت صنعت آب و فاضلاب بود که با برگزاری یک گردهمایی بین المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، از آخرین و به‌روزترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در این حوزه رونمایی شود. هجدهمین دوره این نمایشگاه در شرایطی برگزار شد که امسال با تفاوتی بسیار چشمگیرتر در مقایسه با سالهای پیش، به صورت تخصصی اهداف گوناگونی را پیش می‌برد.

اتصال مکانیک به عنوان یک شرکت دانش بنیان که به صورت تخصصی در حوزه آب و فاضلاب فعالیت می‌کند، امسال با داشتن اهداف تخصصی و غیر‌تخصصی در هجدهمین نمایشگاه آب و فاضلاب حاضر شد. از جمله اهداف شرکت اتصال مکانیک معرفی محصولات نوآور و خدمات نوین خود به شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب سراسر کشور بود.

مجموعه اتصال مکانیک با سبدی کامل از محصولات متنوع میزبان مدیران ارشد کشوری و استانی بود که توانست با تکیه بر محصولات و توانمندی‌های پرسنل خود توجیه لازم در خصوص نیازهای پروژه‌های ایشان را ارائه دهد. این توانمندی‌ها موجب برانگیختن تحسین بازدیدکنندگان بسیاری شد که با در اختیار گذاشتن کانال‌های ارتباطی ما با آنها موجب عقد قراردادهای متعددی گردید.

از دیگر اهداف اتصال مکانیک که در هجدهمین نمایشگاه آب و فاضلاب پیگیری شد، معرفی این مجموعه به وزارتخانه ها و سایر نهادهای دولتی به عنوان یک شرکت توانانمند بود که در پروژه های ملی سهیم و تصمیم گیرنده هستند. این هدف با ماموریت معرفی ظرفیت‌ شرکت های داخلی و به ویژه دانش بنیان داخلی، به ارگان‌های دولتی انجام گرفت تا بتوان قابلیت های فنی بومی را بیشتر در پروژه های ملی مورد استفاده قرار داد.